Vila

2009-07-16 @ 23:46:57

...behöver jag göra. Nu har jag klarat av 2 arbetsdagar under semsetern, 1 bröllop, som var mycket trevligt att arbeta vid och 3 dagars ansiktsmålning vid Dorotea marknad. Marknaden gick f ö över förväntan! ¨ånga glada barn kom förbi och blev målade och ev blir det  några barnkalas framöver.

I tisdags bestämde jag mig, efter många om och men, för att gå på dansen på MB. Det känns lite tungt att betala 100 kr för att gå in och ev ta en öl... för dansar gör jag icke. Jag hade sån tur att jag fick anlända med stil- fick glida runt i J's bil som minsan var urtjusigt. Vi möttes t o m av lite applåder p g a bilen. MB i sig själv bjöd väl inte på några nyheter förutom att de har pub numer. Eftersom det fortfarande är 15 år så har puben ett eget område- kändes lite märkligt. Maten serverades utanför MB- också rätt okonventionellt. Blev lite koll av folk som jag inte vet ritkigt vilka de är och lite snack ute innan hemfärd (även den med stil!). Träffade på en tjomme från Dalarna som skulle tävla i armbrytning under onsdagen- han måste ha undrat vart han hamnat! Men det är ju alltid kul att snacka med folk, hoppas det gick bra i tävlandet.

Le Bil

NU har jag äntligen varit helledig en dag, sovit, lyssnat på åska (men ville ha mer!!!!), diskat lite och tagit det lugnt. Tänkte åka ut och rida, men avstod att chansa mellan åska och häftigt skyfall- det får bli imorgon. Till helgen kommer L, vi ska gå på marknaden i Åsle, sen kanske han följer med till Fäviken- sommarens höjdpunkt!

Nu ska jag sussa.
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: