Svarta katter och svettiga kläder!

2009-06-05 @ 09:34:41

Igår kväll var det stängsling på Sörgården, nu var det iofs klart när jag kom, men lite skyltar skulle i a f upp runt byn.
I morse blev det tidig uppstigning (för att var mig alltså); 6.30 var det till att kliva upp och käka lite frukost, packa träningskläder och ansiktsmålningsfärger. Det är Karneval i Dorotea idag och jag målade en svart katt. Den vita katten kunde tyvärr inte komma (jag tänker på er ska ni veta!). Sen bar det av till sjukgymnastiken, för första gången på ett bra tag. Gick över förväntan... så, duschad och klar är det bara att dra på jobbet.
Hoppas barnen får en bra karnevalsdag!!


Mjau

Kommentarer
    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Tack snälla du för tipsen, och jag jagar ett litet tält uti fall att, men gott att veta att du är öppen för lite "knökande" ;-) Barnmässan i åsele den 14, är det något du tänker åka på? Har itne hört något mer från arrangören, men det är ett tips om du itne redan är inbokad!

    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Det var Lisa Lind som hörde av sig till mig - det skulle visst vara på folkan och kosta 200 kr per utställare.. Men har inte fått bekräftat att det blir ännu. Förresten, är du med i PIF:en då du skrev i det inlägget? Eller ska jag bortse från din kommentar?

    Postat av: Therese - Lurans blogg

    TACK! Du är en verklig idéspruta!!! Mässan i åsele är inne på FH och de ordnar bord så där är det bara att glida in ;-P Får se om det blir mitt sista framträdande som knalle... Har lite svårt för att stå å sälja så där, skönare att gömma sig bakom datorn ler Så hoting får jag klura på lite... men då är det kanske försent... ah... tack iaf för du påmminerr å erbjudandet om tältet!!! Kanon snällt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: