Mobila bekymmer

2009-03-07 @ 09:09:05

Efter att ha gjort den stora flytten, som jag sa att jag aldrig skulle göra, så är jag, som ex-Nokiafan, rätt nöjd med min SonyEricsson. Efter 2 år börjar den dock kännas lite sliten, batteriet laddar dåligt (ingen idé att köpa nytt!) och joysticken funkar illa.. Vånda.
Det är nog bara att inse att det är dags för en ny, och jag har kollat runt lite på telia. Eftersom jag inte har någon kamera så får telefonen gärna ha hyfsad kamera men jag vill även ha musikspelare och GPS. Till min K810i följde det med minneskort, högtalare samt bluetooth musikmojäng, inte så dumma grejor, men vad ska man välja? Det lutar åt en Sony Ericsson C905i med 8,1 megapixelkamera. Vad säger ni där ute? HJÄLP!!! Vill inte betala en massa för telefonen, får bli ett sånt där lömskt betala 1 kr eller liknande.



Bild från telia.se

Det är ju så mycket man vill ha.. en vettig kamera, en mini-notebook.. ny bil, mer pengar....Med denna så får jag i a f en kamera av lite bättre snitt än den i nuvarande mobil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: