Ny dag- nya mål

2009-03-25 @ 09:05:50

Det ska bli skönt att gå på jobbet igen efter 2 dagar hemma- snacka om att känna sig rastlös. Solen skiner och förkylningen har börjat släppa, så det känns inte så tokigt.
I helgen är det dags för lite personalsamvaro- det ska bli trevligt att åka iväg och göra något tillsammans. Tyvärr vet jag inte hur det blir, om L följer med eller inte, så hans pappa gick bort häromdagen. Jag tänker på er alla... Det blir som det blir, som det mesta här i världen.

Idag är det våffeldagen, har skyltat för det redan, som tur var. Jag har ett jättebra recept, men vet inte vart det är just nu, ska leta reda på det, för våfflor kan man ju äta när som helst. Skyltningen inför påsk och de nya grejor som kommit har K-M fixat, så jag ska bara skriva prisskyltar nun är jag kommer på jobbet.
Dagas leta reda på någom slags lunch (inte våfflor, har inte mitt våffeljärn här).


Våffla lugnt!

Kommentarer
    Postat av: Therese - Lurans blogg

    Jag bockar och tackar - du är verkligen en idé spruta!!! Det uppskattas törs jag lova :-)



    Hm... grönt vore nog inte så dumt... å kanske med en kyckling i hårburret så här i påsk tider!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: