Pömsig

2009-05-08 @ 22:52:44

Dagen på jobbet har ju gått bra, har fortfarande inte så ont, känns medt bara lite "glapp" i leden, men det är ju inget ovanligt.
Denisé ringde och undrade om jag inte hade kvällning på stallet.. "Näe, det tror jag inte.." "..eller, det har jag visst, oj, jag åker nu!" Tack för att du håller koll på oss virrpannor. Har ju haft en del annat i skallen på sistone..

Så, med lite höigare bandage är jag nu tillbaka, ska snart krypa i säng, så får vi se vad morgondagen har att erbjuda. Jobbar ju till 14.15, sen är det familjedag på stallet, vi ska vårstäda, leka lite lekar, ha loppis, uppvisningar och grilla, hoppas vädret blir kanon!

Nu är det bäst hjärnan får hoppa ner i sängen och vila.

Guten Nacht


Psst: En tävling är på ingång... så håll i er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: