Buuuuuuuuuuuuuuuähähähähähähähä

2009-10-29 @ 18:11:19


Ja, då var det snart dags för årets Halloweenfest, jag har väl lite lösa planer på vad jag ska vara, men inget helt bestämt. Nu blir det några hektiska dagar, ikväll har jag varit på stallet, imorgon ska jag ev busa lite och på lördag måla lite barn på en affärsöppning... ska också hinna med att städa, pynta och förbereda mat... tror inte det blir så mycket sömn nu några nätter- och jag som är sömnig nästan jämt. Hur ska det gå?
Nu hoppas jag på mycket folk på hotellet och en trevlig utekväll överhuvudtaget... Kom ihåg- det blir inte roligare än man gör sig!



Har försökt klippa mig i veckan, har ju hittat en superfrisör här på byn, men hon har varit sjuk, så nu får jag gå långhårig :(

Helgen som var spenderades i Sundsvall, red lite, gick på IKEA och handlade ridgrejor åt klubben. Spännande med den nya hästen, bilder kommer. Fjordingar är inte min favvo, och precis som jag misstänkte är Lotus en handfull- stark och envis. Vi får se hur det går för dem, vore nog enklare med en lättare typ av häst.
Vädret var kasst hela helgen, men vi lyckade ändå plocka en del kantareller, så nu har jag både torkade, frysta och färska (Mats, var är du????). De färska börjar väl närma sig fyst tillstånd med den kyla som just blev, men det brukar det ju klara.

Dags att städa vidare

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: