Halloween in Hell

2009-10-20 @ 17:15:43

Ja, då var det snart dags för årets Halloween-fest. Den brukar vara rätt diskret, man träffas, käkar lite finger-foods, tar ett glas av vad man nu väljer att dricka och umgås. Sen vid 22-tiden så går man till hotellet (eller MB för dem som väljer att gå dit) och fortsätter att umgås.Känns roligt och fräscht med lite nytt på hotellet, Spinnrockarna har gjort ett bra jobb genom åren, men inget vara för evigt. Sen är jag inget fan av coverband, tycker de flesta låter likadant, lite disco däremot kan vara kul mellan varven (för svartrocks-/synth-hak lär vi aldrig få i Dorro).
Jag ser med andra ord fram emot att gå ut om två helger och hoppas många kommer att passa på att roa sig, gärna utklädd.
Jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska gå som, men det löser sig. Det går ju alltid att slänga ihop en passande ansiktsmålning!
Vill du ha hjälp med en ansiktsmålning så är det bara att höra av sig på 070-696 29 64. De flesta målningarna går på mellan 50-100 kr, beroende på vad du vill ha. Jag kan måla under dagen, antingen hos dig eller hos mig, det går vilket som.

Lust att "hänka på"? Samma där, jag har försökt prata med de som brukar vara på hugget, men allltid missar man någon, eller vet inte ens att de vill, men slå en pling eller lämna meddelande här. Det är ju som bra att veta om det kommer 5 eller 15 på festen. Partykraschare göre sig icke besvär, så roliga är vi inte....

Jahaja, då var det bara stassen som saknas- några tips???



Bild: Privat

Kommentarer
    Postat av: Anna

    Jag ska ut ... jag ska ut!!! vi kör 80 tal i år!!! och sara vill nog ha hjälp med några tatueringar på armarna tror jag hon sa... jag åker hem snart. Ringer nån kväll här i veckan!!! puss

    Postat av: Anna W

    jag har nog varit och letat för dåligt helt enkelt. Får titta bättre nästa gång. happ blir det hotellet för er på halloween? Försöker lista ut vars folk kommer att gå.

    Postat av: Elin

    Ja gör det! Gud vad skoj, kan du inte ta kort och ladda upp och skriva lite om vad som blivit och inte blivit av i bilden du gjorde... (?) Och tänk på att än är det inte för sent. Jag ska hoppa Bungyjump i mitt liv, om jag så är åttio! Kramar Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: