Juliga tidningar

2009-10-29 @ 18:12:23

Varje år dyker det upp en rad olika tidningar med jultema. Amelia Jul, Drömhem & trädgård, Allers Julmagasin m fl.
Allers har jag läst, den var inte dum, senast på tur var Drömhem... vilken besvikelse... kändes som en vanlig inredningstidning med lite jul inslängt. 8 sidor pyssel??????? Vilka 8 sidor? Att räkna med färdiga adresslappar och julkort till det kändes som att luras på konfekten. Nu saknar jag verkligen mina engelska tidningar, men att köpa dem i Sverige blir för dyrt, så jag får helt enkelt läsa min gamla.
Usch vad trist. Får se vad Amelia har att erbjuda. Tur man har många böcker på temat!

Har någon tips på juliga tidningar och böcker?
Jag gillar boken "Vinterns Goda Ting" av Anna och Fanny Bergström. Härliga bilder, fina recept och trevliga pysseltips.

Kommentarer
    Postat av: Tess

    Tack så jättemycket!



    Din balkonglåda var jättefin! Det där passar ju bra till och med julen och vintermånaderna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: