Ljuvlig kväll!

2010-08-14 @ 22:22:47

Ridturen gick alldeles utmärkt! Någon liten droppe hann vi känna, inte mer. Arwen blev pigg som en mört när vi kom in i skogen, men tyvärr så är hästarna lite ömfotade just nu, så det blev rätt stillsamt ändå. På vägen tillbaka kom solen tillbaka och kvällen blev ju riktigt fin. Snart  är det dags att flytta hem hästarna till Avaträsk, betet börjar ta slut, liksom semestrar och skollov. Vi har bestämt att nu jädrar ska vi fortsätta rida ut på helgerna, hästarna var varit så lugna och fina i sommar. Jag hoppas verkligen att vi kommer till skott. Dock skulle det behöva byggas en bro över lite vatten, får se om det kan ordnas.

 

 

Nu har jag haft ne lugn kväll, surrat lite på facebook druckit en Bacardi Mango och ätit varma mackor med skinka och ishavssallad- inte dumt alls. Snart är det dags att sussa, imorgon blir det tvättning, uppackning och en ridsväng som det verkar. Kan inte säga att det känns som vad jag helst vill göra, men ingen gör det ju åt en. Nu hoppas jag på fint väder så tvätten torkar och vi får en fin ridtur.

 

Nu väntar Stieg Trenter på mig!

Gonatt!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: