Så mycket bättre...

2010-12-02 @ 20:25:17

Tänk vad mycket det kan göra att någon verkligen lyssnar på en. Idag känns det betydligt bättre måste jag säga. Inte bra, men bättre.

Det känns som att jag i alla fall fått en början på det hela, hoppas bara det fortsätter så, och inte tar abrupt slut, som det brukar. Genomgång av journaler blir det nästa vecka, kanske så hittar vi något som inte gjorts, annars så får jag i alla fall veta vad som har gjorts. Jag hoppas detta leder till något bra i slutändan.

 

Konstigt hur väder påverkar en, nu när temperaturen stigit till "bara" -15, då mår mina knän mycket bättre! Men tyvärr sjunker tempen igen, så det återstår att se hur länge jag kan gå bra igen. Har inte behövt medicinera mer än en dag och nu får jag nålar även på mina knän. Spännande fortsättning följer. Sen får man väl se hur allt går, försöker hålla mig från sjukskrivning, men ibland måste man lyssna på sin kropp, så jag får se hur det blir med det. Kanske bättre vara hemma några dagar än att till slut bli borta en längre period? Jaja, får se hur det blir med det.

Better safe than sorry...

 

Bild: Fotoakuten

 

 

Kommentarer
    Postat av: SANDRA

    håller tummarna=)

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Skönt att du hittat någon som lyssnar!!! Å mest troligt är vi hemma lördag, det är söndagar vi häckar i byn, så då ses vi kanske där om inte annat :-) Ska ta en runda på byn så jag kanske kikar in på agas å ser om du jobbar i dag! KRAM

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Fasiken!!! kom på att vi är ju på julbord på hotellet i morgon kväll :-/ Hur man nu kan glöma något dylikt... KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: