Surprise!!

2010-12-09 @ 20:47:34

Oj, vilken trevlig överraskning jag fick i morse! Igår fick jag en avi för ett stort kuvert- vad kunde det vara? Jag väntar inte på någonting (utom möjligtvis fler räkningar och de brukar ju hamna direkt i brevlådan!).

Imorse hämtade jag ut brevet, som var ett paket, på ICA. Jättespännande att få paket sådär oväntat.

Himmel vad glad jag blev när jag öppnade det! Det var från en kär vän, Sandra, som ville pigga upp mig mitt i allt elände. Paketet innehöll en hel hög med böcker, en DVD-film, godis, en ansiktsmask, en liten hälsning, bokmärke med en fin text samt en BIOBILJETT! Visst har jag en himla fin vän??? Det värmde verkligen mitt i allt elände och jag hoppas verkligen att vi träffas snart igen.

 

TACK Sandra!! Du är guld värd!

 

Bild: privat

 

Kommentarer
    Postat av: Marita

    Visst är det härligt med såna överraskningar. Speciellt när man minst förväntar det.

    Postat av: Maggan

    Ja, och jag behövde det verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: