Pyssel och sånt

2010-07-15 @ 13:56:29

...hinner jag inte riktigt med, framför allt inte nu när jag är "hästvakt" och jobbar, men när semestern dragit igång hoppas jag på mer pysslande, rensning av ogräs och lite städning hemma. Däremellan blir det ridning, ridning, ridning, ansiktsmålning och en Stockholmsresa.. kanske, kanske en resa till Älvdalen också. Vila, sol och lite slappning ska väl också hinnas med.

Klassträffen gick fint, kändes helt ok, och jag hade riktigt roligt. Folk växer upp och förändras....


Åter till pyssel och sånt, tänkte fixa upp en tavellist här hemma, idéer kring detta hittar du på jobbloggen, kika in en sväng där vettja!

Jobbardags!



Minnen... Bild: privat

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Vin å svampplockning i höst är TAGET!!!! :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: