Fullt upp!

2010-06-16 @ 14:26:13

Ojojoj, hinner nästan inte med mig själv, jobbar en massa eftersom det är semestertider, men i år har jag faktiskt tagit 5 v semester, så i mitten på juli får jag pusta ut.
På söndag ska jag ansiktsmåla på markanden i Hoting, hoppas vädret blir ok. Annars är det väl mest semester, Fäviken, Stockholm och Älvdalen som hägrar... kanske Åsele marknad och lite målning där också, men sist fick jag ju så dålig plats då jag gick back på hela kalaset.




I maj hade ridklubben 20-års juileum, det tog upp det mesta av min tid under våren. Kanontrevligt både under dagen och kvällen, men tyvärr var vädret inte det bästa och det kom inte jättemycket folk, men vi som var där hade roligt. Utöver det så har jag sått och planterat, ikväll ska sista pallkragarna fixas för jag hade tänkt äta lite egna morötter, tomater, gulbetor och ärtor i sommar. Jag hoppas det hinner, men våren och försommaren har ju bitvis varit rätt kall.



Hmm, jag mer att förtälja har jag inte just nu, måste åka till jobbet! idag ska jag packa upp och prismärka en massa fina saker från Broste samt skylta om i ett fönster (jag älskar att skylta om!)

Tjingeling!!

Kommentarer
    Postat av: Lovisa

    Ja du har då aldrig hört talas om nått liknande .... hoppas det blir bra nu med tiden i alla fall ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: