Allt snurrar på..

2010-11-16 @ 20:12:08

det känns som att jag befinner mig i ett marsvinshjul som bara snurrar fortare och fortare. Ingen kontroll över huvudtaget och vid minsta lilla avbrott slängs jag in igen i ännu högre fart. Hur får man stopp?

 

Varje försök att ta tag i allt, få det att snurra mindre fort resulterar bara i ytterligare ett misslyckande.

 

Ett litet avbrott igår, följde med Therese till Hoting och Evas Blommor och sen till Wiiks. Trevligt avbrott, men sen kom jag aldrig igång igen.  Men jag har i alla fall en tvål som luktar härligt gott av Hallon.

 

Nu väntar jag på att få mitt första fitlinepaket, om det är något att hänga i julgranen torde göra sig gällande tämligen omgående..  Det kan ju inte bli sämre i alla fall.  Kommer hjulet att sakta ner, kroppen att må liiiiite bättre, livet att gå lite mer framåt? Bara att vänta och se.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: