Inte så illa som jag trodde!

2010-11-10 @ 22:00:18

Ja, så har jag läst Amelia Jul och jag får nog krypa till korset... hittade både pyssel, julklappstips och ett och annat recept som verkar intressant. Faktiskt tror jag att detta nummer är det bästa Amelia Jul-nummer hittills. Efter höstnumrets lågvattenmärke så var ju förhoppningarna inte så högt ställda.

Nu känner jag mig riktigt inspirerad inför julens antågande. Köket är i alla fall färdigt i tanken, och snart åker allt upp, för när man arbetar till kl 18.15 i stort sett varje dag och varannan lördag, så blir det inte så mycket tid att fixa julen på. Tidigare år har jag inte hunnit med, då jag väntat tills runt advent, men då är det ju extra mycket på jobbet och en hel del som ska göras på stallet och VIPS så är julen över och det är dags att slänga ut granen (om man haft någon) och plocka bort adventsstakar, gardiner etc.

Flugsvamparna jag köpte igår ser i a f ut såhär:

 

De ska hänga i mina nya julgardiner och sen har jag en matchande ny kruka från Dollar, blir toppen tror jag. Tjuvstartar nog i helgen.

 

Dags att sova!

 

 

Kommentarer
    Postat av: Lovisa

    ååå så fin !!

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Måste kanske ge amelian en chans till då...



    å kika gäran förbi på måndag, det enda jag ev tänkt göra är att ta en snabbis till Hoting och Evas blommor :-)



    KRAM å trevlig helg!

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Bara å haka på, siktar dock att vara där direkt då det öppnar på förmiddagen, dvs kring tio... :-)

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Halv tio blir bra, kl nio lämnar jag Svea på dagis nämligen :-) Å ev sover bror då, men då hinner vi med en kopp kaffe innan vi drar :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: