Jisses

2010-11-20 @ 21:37:16

..vad trögt allt går just nu. Tillbaka efter ett ridpass, och liksom förra veckan så gick det inta alls bra, känns som att jag inte vet hur man rider alls längre. Det sitter fast i något på något vis, jag är stel, spänner mig och har absolut ingen koll alls. Kan INTE slappna av.

Imorgon blir ytterligare en lång dag; stalljour, rida, måla på ett barnkalas och sen stalljour igen (men den verkar jag slippa- tack A!). Jag hoppas verkligen att det går bättre än idag med ridandet. Saknar all inspiration, motivation och passion för ridandet- vart har det tagit vägen?

Snart dags för sängen, men jag fryser så jag skakar, måste försöka få lite värme i kroppen först, men så här är det ju nästan jämt. Borde kanske bo på varmare breddgrader.

Till veckan ska jag börja med akupunktur för migränen igen, sen hoppas jag att jag ska få hjälp med att få ordning på resten av kroppen också, då kanske jag fryser mindre också. Dags för lite fitline,,

 

God Natt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: