Magasin Krantz

2010-11-09 @ 20:39:53

Vill bara puffa lite till för Magasin Krantz! Jag mejlade dem länken till mitt inlägg och idag fick jag en rabattkod, som utlovat- de verkar dessutom supertrevliga, så kika in hos dem.

Utbudet är alldeles lagom för att man ska orka titta igenom sortimentet, som är en skön blandning av gammalt och nytt. Gamla julkort och emaljgrejor, diskmedel, textilier, zinkgrejor, vackar durkslag m m.

Ska bli spännande att se när God Jul-skylten och julkulor/klockorna dyker upp, de ser i alla fall väldigt vackar ut.

 

Idag fyndade jag 2 julgranspynt i form av svampar på ICA, fina flugsvampar att ha i fönstret i köket! Precis vad jag vill ha!

(Oj vad sugen jag blev på saffransbröd....)

 

Dags skicka in beställningen!

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: