Weisse Scheisse ;P

2010-11-07 @ 19:13:14

Jag är ingen större fan av allt det vita som det inreds med överallt. Tycker att det oftast liknar ett mentalsjukhus med allt det vita, kallt och sterilt. Problemet är väl att många köper det rakt av och inreder med allt de hittar, oavsett om det är snyggt eller inte, och glömmer att bryta av med färger, former och personliga accessoarer.

I våra nordiska grannländer är de lite bättre på det där att få ihop det hela. Just nu väntar jag med spänning på Vakre Hjems julnummer som kommer 26 november.

Har just köpt Amelias jul ,trots att jag efter höstnumret lovat mig själv att inte köpa Ameila igen, då jag alltid blir gruvligt besviken. Vi får se vad detta nummer har att erbjuda, om det blir några fler för min del... detta är nog sista chansen. Snart kommer Country Livings julnummer, så lite har jag att se fram emot om jag blir besviken på Amelia.

 

Via facebook så får man en del länkar till heminredningssidor som säljer allt det vita. En del bra, en del mindre bra. Idag har jag kollat runt på en sida där jag faktiskt hittade lite trevliga saker som snart dimper ner i min brevlåda.

Magasin Krantz heter företaget och jag har bara lånat en bild, då det krävs tillstånd annars. Gå in och kika, se om du hittar något. Om du länkar till deras sida så får du 10%rabatt och de har dessutom fraktfritt året ut!

In och kolla vettja!!

 

Snart min! Bild: Magasin Krantz

 

 

Kommentarer
    Postat av: Marita

    Tur att jag inte är ensam om att lida av vit-"allergi".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: