Händelselöst..

2010-10-23 @ 21:42:19

Just nu känns det som att inget händer. Jobbar, fryser sover, jobbar, fryser sover. Migrän. Kul.

Stressad över allt jag borde men inte orkar. Allt känns som Moment 22, där man sitter fast  i ett marsvinshjul som bara går fortare och fortare. Försöker en massa men kommer inte ens halvvägs.... Påbörjade en kurs på universitetet, men krångel att logga in på alla konstiga sidor som de tyckte jag skulle in på samt sjukhusvistelse har gjort att det tacklat av.

Tänk om man kunde få gå i ide några år..  bara sova och inte behöva bekymra sig om något? Slippa vinter och kyla, snö och is. Jag har redan kommit upp i undertröja, ylletröja, yllekofta och väst, men fryser ändå, och då har vintern inte ens börjat. Kanske lika bra att köpa en skoteroverall att ha inomhus resten av året?

 

Nu hoppas jag att morgondagen ska vara fylld av energi, då jag sov till 11 i morse och tänker gå och lägga mig nu. Sen har jag ju ett Spöket Laban-kalas att se fram emot på Sockenvägen, får se om jag får måla några barn? Det vore ju toppen!

Tänk om det fanns ett sånt jobb ledigt- ansiktsmålare, det hade varit så himla roligt att få måla lite mer, utvecklas i målandet. Nåja, vad är väl en bal på slottet?

 

Dags att sova, efter lite isländsk deckarstund... (och en stund med värmekudden).

Guten Nacht!

 

 

 

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Det är du som ska ha ett stort tack för i dag!!!!

    Å zumba verkar så skoj, hade också testat, men med skiftarbetande gubbe är det bara å glömma om jag inte köper mig några skivor och skakar rumpa här hemma ;-P KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: