Mycket nu!

2010-10-30 @ 22:02:11

Oj, vad svårt att få ihop allting just nu. Maraton-ridhelg, spökjaktsförberedelser, mamma på sjukhus (inget allvarligt, hon har bytt axelled), bilen tillbaka frrån verkstaden (med sommardäck, tur pappa finns!), Zumba, städa hästgrejor, betala räkningar, städa, tvätta, rida för Lena.... Och vintertidsomställning.

 

Har hunnit fixa en del, men allt pyssel jag vill göra får blir på jobbet istället, för det hinns inte med nu. Zumban får vara för denna vecka, mina knän vill inte vara med igen förrän i torsdags... och nu när det är så mycket annat så får det vänta.

Zumba var inte riktigt som jag trodde det skulle vara, så himla många vridningar, samma problem som jag haft på aerobicsen. Jag ska testa någon gång till, men verkar inte vara min grej. Får nog hålla min till sjukgymnastikens gym......

Glöm nu inte att ställa tillbaka klockan ikväll, imorgon får vi sovmorgon!!

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    När det lugnat sig väntar kaffe här på sockis, för jag vill höra mer om zumban :-) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: