Gråväder och röda strumpbyxor...

2010-09-24 @ 09:17:41

Packad och klar för Umeå äventyr, nu får vi se om jag hinner med bussen, så den numera går redan 17.40. Det är bara att hoppas.

Dagen till ära har jag klätt mig i Stockholms-utstyrseln, d v s den topp och de fina, röda strumbyxorna som jag köpte i Stockholm. Kan behövas lite färg i gråvädret vi har, men jag tar då med mig täckkjolen till Umeå, för vem vet hur kallt det känns ikväll.

 

Idag känns det lite bättre, jag hoppas en helg i Umeå ställer lite mer tillrätta. Det blir inte så mycket shopping, men det är skönt att bara går runt på stan, titta i affärer (och hitta en massa bara för att jag inte ska ha något), ta en fika, titta på folk, leta fjärilar. Kanske ett tur till Trädgård i Norr, även om det mesta är utblommat.

Ikväll,om jag kommer mig till Umeå, så blir det Max och Bishops som det ser ut. Såg att det är en klubb på lördag på Scharinska som kunde vara kul, lite synth och sånt, men kommer nog inte att orka, så min stora hobby är att SOVA.

 

Dags att dra sig mot jobbet.

Softa lugnt denna fredag...

 

 

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Skönt att det känns lite bättre, njut nu å ta en öl för mig på Bishop!!!! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: