Ett steg i taget..

2011-04-14 @ 19:27:07

Försöker se tiden an, tar ett steg i taget och förväntar mig inget.  Det är enklast så.

Att planera känns inte som grejen, men jag har i a f planerat den lilla semester jag har.

Fäviken ska jag som vanligt försöka åka till och måla. Det blir nog enda målandet för min del, om inget dyker upp. Men att leta arrangemang får vara, kostar mer än det smakar och just nu finns inte orken att hålla igång en hobby till som kostar. Ridningen får räcka.

 

Efter Fäviken blir det nog några dagar i en stuga utanför Svanabyn. Fiske, läsning och lata dagar står på schemat.

Dit kommer jag nog att återvända under hösten för att plocka svamp. Just nu så är hösten det jag mest ser fram emot, det är min bästa årstid och efter allt som varit och är så hoppas jag att något gått framåt tills dess.

En resa till Sundsvall i vår hoppas jag blir av, samt en tur till Stockholm under året. Irland, som jag så sett fram emot får nog vänta lite till. Pratade med en vän där häromdagen- oj vad jag saknar dem alla, men det finns ingen möjlighet att åka än på ett tag för min del.

 

Några försiktiga mål att tassa mot...

 

 

Bild: Privat

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: