I Nattens Lugn..

2011-04-10 @ 23:02:48

Har tillbringat 1½ dag i Rörström, där har jag bara tagit det lugnt och insett hur mycket jag behöver ett eget andningshål.

Jag har klappat katterna, läst tidningar, tittat lite på tv och surfat, utan ambition att göra något nyttigt alls. Sovit när jag känt för det, fikat gott när jag varit sugen. Nu är det dags att återgå till vardagslivet igen, ny jobbvecka som förhoppningsvis slutar i en Umeå-resa för att se Jeff Dunham.

I dagsläget känns det dock lite osäkert på om jag kommer mig iväg. I veckan har jag haft rätt svåra problem med skakningar i kroppen, det började komma efter jobbet några dagar, men sen höll det i sig redan från morgonen i går. Det är mest huvudet som skakar, men även kroppen har sin ryck, fram för allt om jag åker bil, varenda ojämnhet skjuter en ilning genom kroppen, musklerna drar ihop sig och det känns rätt obehagligt.

I Rörström har det hela lagt sig, allt känns helt ok så länge som jag håller mig still. Red i fredags, det gick helt ok trots skakningar, men det var SÅ skönt när det upphörde. Börjar ha rejält ont i nacken och kroppen är rätt slutkörd. Nu känner jag av det lite igen, då jag ju kört bil hem från Rörström.

 

Nu börjar jag bli lite orolig att jag inte kommer att kunna köra till Umeå på fredag efter jobbet, för om jag skakar som i veckan kommer jag nog inte vara någon bra bilförare, och risken är även att jag inte orkar i längden Bussen hinner jag inte med.. ja, det ska som sagt bli intressant att se hur det hela går.

 

Nu ska jag försöka vila lite i nattens lugn, men jag saknar knastret från brasan i Rörström och katternas sällskap..

 

Fridens Liljor...

 

 

Bild: Privat

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Det där lät ju inte riktigt bra, du ska nog ta det varligt å vara rädd om dig... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: