Önskelista del 2

2011-04-01 @ 19:06:27

Om jag nu skulle lyckas flytta till hus någon gång i framtiden så finns det naturligtvis saker att önska även där *S*

Här kommer del 2:

 

♣ Enplanshus

♣ Glasveranda/orangeri

♣ Hobbyrum

♣ Bibliotek

♣ Bra tvätt/torkrum med grovingång, gärna med dusch i anslutning (bra när man varit i trädgårdslandet eller i stallet)

♣ Öppenspis/Vedspis/Kamin- gärna alltihopa!

 

Har alltid velat ha ett engelskt herrklubbsbibliotek i murriga färger. Nåt jag aldrig velat ha, och aldrig kommer vilja ha är ett vitt hem. Allergi utan dess like. Visst, nåt rum vitt men med kontrasterande färger, inte inte vitt vitt vitt.

Uterum som kan användas även fina dagar under höst/vinter/vår samt för övervintring av växter eller titta på stjärnorna, vore kul.

 

Önska kan man ju, sen vad som blir är en HELT annan sak..

 

 

Bild: privat

 

 

 

 

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Åhh den där önskelistan skulle jag kunna kapa rakt av... vill ha alla dessa punkter, å ironiskt nog sitter jag nu här i ett hus som inte uppfyller ett enda ett av dem.... Men drömmer, det gör jag ändå! KRAM

    Postat av: josephine

    kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

    Postat av: Liger

    Nice Picture :) I liked the idea :)

    Postat av: Ida

    Den där önskelistan skulle jag också vilhja ha alltifrån :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: