So What..?

2011-04-17 @ 23:43:45

Jeff Dunham i fredags- rolig snubbe men antingen är jag inte på humör just nu eller så hade jag lite för höga förväntningar. Han kändes lite sliten mellan varven, men det är klart, de åker ju från ett ställe till ett annat på bara någon dag, från enan änden av landet till den andra, från ett land till ett annat. Achmed är fortfarande min favorit.

Det blev en hektisk Umeå-visit... snabbt dit efter jobbet, se showen, sova, snabb runda på stan och sen hem igen.

Söndagen sov jag mer eller mindre bort, blev inte mycket gjort denna helg heller. Inte mycket som tar sig med andra ord. Har varit alldeles för mycket senaste månaderna, på många sätt och vis. När vänder det?

 

 

Bild: Privat

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: