Julefrid...

2011-12-19 @ 13:46:37

Någon vidare julstämmning har inte infunnit sig, men jukl blir det ju ändå. Svårt att fatta att det är mindre än en vecka till julafton!

Veckorna som gått har sett ungefär likadana ut som tidigare, sova en massa, skaka, träna lite, hasa sig ut till affären.. och så hem igen.

Neurologen hittade inget fel (inte för att de gjorde så speciellt mkt heller).. Tydligen stress som gör det, men vad som händer nu vettefanken. Ska gå en kurs i basal kroppskännedom för att lära mig slappna av.... Hmmm.. jaja.. 
Inget kommer ju att hända förrän inpå det nya året. Väntar fortfarande på sömnapnéutredning, remiss till smärtrehab och nu ska jag även till Hudkliniken, då jag har fått psoriasis, som kan ha med min värk att göra (psorisasisartrit). Så det är väl bara att skaka vidare tills nyår varit. Nån som behöver hjälp med att skaka bubblet? Men ni får lov att hämta mig, för jag får inte köra bil! :P

Just nu känns det bara som att jag vill att jul och nyår ska vara över.. Och tids nog har det ju det.

Tacksam är jag i a f över alla vänner jag har som finns där när man behöver det!

 

Nu ska jag försöka ta mig för nåt vettigt, får väl se hur det går, för latmasken verkar ha parkerat sig pemanent hos mig.

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Näe fy tusiken att de inte hittat något så de kan hjälpa dig, du ka ju tamme tusan inte behöva gå så där!!! Å är du sugen på en kopp kaffe kan du slå en pling, hämtning ingår nämligen då :-D SKöt om dig och massa julkramar från mig till dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: