Kämpar vidare..

2011-02-14 @ 21:04:07

2011 skulle bli mitt år, då allt skulle vända, olyckorna sluta samlas på hög. Det började bra trots motgångar, men naturligtvis gick det i stöpet också. Ibland undrar man över karma? Men snart måste väl alla dålig karma vara över för min del...?

För att bida min tid och få den att gå blir det till att läsa böcker man fått och gotta sig i lite synth å sånt! Jag hoppas det vänder snart... Sova kan man ju också :P

 

Nu ska jag klappa katterna och sova lite...

Hoppas det inte blir så kallt som det sagts *hurven*

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Så härligt med ett litet livstecken! Har varit orolig att du gått under jorden eller flyttat till stallet... Men å andra sidan ahr vi ju varit så sjuka å krassliga här så du har varit klok som hållit dig borta ;-P KRAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: