Dags igen..

2011-01-30 @ 21:25:53

...för en ny arbetsvecka. Skönt att veta att sjukskrivningen gäller ett tag till, så behöver man inte oroa sig. Just nu känns det som att många bitar plötsligt fallit på plats och det är så skönt. Nu kan jag se framåt och ta nya tag.

I helgen har det varit stalljour och lite jobb. Ikväll var L och jag och red lite- jättehärligt! Skönt att komma sig iväg. Måste bli bättre på det, men just nu har jag skallen full med en massa annat.

 

I veckan som kommer ska jag börja rehabilitera mitt högerben för att få upp styrka och balans. Hoppas även få svar på porfyriprovet, så jag kan gå vidare med utredningen. Att inte veta är inte roligt.

 

Nu ska jag sova, ska bli såååå skönt, trött som få (ovanligt!!?)

 

Gonatt!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: