Kallt....

2011-01-19 @ 10:07:17

..igen. Så himla jobbigt att vädret aldrig kan bestämma sig. Så glad över mina täckbyxor, de var värda varenda krona.

 

Igår efter jobbet hade jag en väldigt trevlig eftermiddag/kväll hos S med familj. Åkte dit för en kopp kadde, blev kvar på middag och kaffe efter det, åkte inte förrän 19.30 tror jag. Snacka om våldgästning! Men det var längesedan sist och MYCKET trevligt, precis vad jag behövde ha för att koppla av ordentligt. Trött men nöjd!

 

Ikväll är det första ridlektionen för denna termin, jag hoppas att jag orkar med ett ridpass efter jobbet. Jag får väl helt enkelt rida så mycket och länge som det går. Ska bli skönt komma upp på hästryggen igen, har inte hållit igång som jag tänkt, då orken inte riktigt funnits där.

 

På minussidan är att min mormor inte är så bra, men hon fyller 99 i sommar och har haft ett rikt och långt liv. Jag hoppas att hon inte ska behöva ligga dålig så länge.. Ett värdigt slut önskar man alla.

Mamma och pappa har varit där, min morbror och kusin är på väg upp och jag hoppas kunna åka upp i helgen till Tåsjö..

Ta hand om er därute!

 

 

Bild: Privat

 

Kommentarer
    Postat av: Britt-Marie

    Jasså är hon så gammal din mormor,ja vi får hoppas att hon inte behöver ligga dålig så länge och de är ju bra på ge smärtstillande om de har ont.Till sommaren är det 4 år sedan min mamma dog och hon blev nästan 89.men än hur gammal de är så saknar man dem.Kramar till dig och din familj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: