Så det kan gå...

2011-01-20 @ 17:25:53

Dagen blev inte riktigt som det var tänkt igår.... Telefonen, kassan och spelapparaten krånglade. På väg till stallet så toksnöade det.. och var -20!

Skyndade till stallet, fast jag var lite trött, för väl där är det skönt att komma upp på hästryggen igen. Skots var inte på något vidare humör och när vi skulle trava så markerade han hälta, så det var bara att gå upp med honom till stallet. Kort ridlektion, men det lilla jag hann vara med på kändes bra.

Hittade ett sår vid kronranden på vänster fram, antagligen ett broddtramp som blivit infekterat. Efter ridlektionen hjälptes vi åt att rengöra såret, Skots stod riktigt snällt. Jazze hade också lyckats med lite blessyrer, broddtramp bak och ett ganska långt jack på underkäken. Vilka skrothästar!!! ;)

 

Idag så har jag hämtat min vinst från Sockenvägens Söta, ett hudvårdskit- precis vad jag behöver just nu!

Gårdagen tog hårt, nu är jag så trött, tror jag får ta och lägga mig ett tag. Problemet är väl att jag inte kommer att orka upp något mer i kväll, men den risken får jag ta!

 

Bild: Privat

 

Kommentarer
    Postat av: Lovisa

    Det är sååå surt när det blir så där när man hoppat upp på häst ryggen !!

    Postat av: Linda

    Den där vägen känner man allt igen :D men så har man ju åkt/kört den typ hela sitt liv.

    Postat av: anonym

    är det inte lite fel att kalla dem skrothästar!!! de gör ju bara sitt bästa och kan ni inte förstå det varför rider ni dem då om ni bara ska klaga. Dom är hästar och inte så himla gamla acceptera i stället för att klaga.

    Postat av: Maggan

    Men herregud viken torr människa utan ironi du var då S. Sitt och torka ihop på din kammare du....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: