Senaste nytt

2011-01-14 @ 18:34:25

Låter mer sensationellt än det är, då jag tillbringat största delen av veckan i sängen. Har börjat jobba 25% i veckan, det hat gått bra, men jag blir väldigt trött och yr efteråt. Igår t ex gick jag och la mig runt 14.30, sov till 19.30, var uppe till 23.30 och sov till 9.00! Blir inte mycket kvar av dagen då. Lyckades i a f se Cold Case och Mad Men innan jag slockande igen! Missade Maria Larsson eviga ögonblick, men av det lilla jag såg så är det en film jag vill se.

 

Under dessa veckor har det blivit en hel del läsning (tur jag fick paket av Snadra med en massa böcker) och VD-tittande. Hela Veronica Mars har jag sett, liksom filmen "Session 9", i bokväg har jag nu läst klart "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson. Den var inte alls som jag trott, men helt ok, lite Bo Baldersson över det hela, mycket humor och roliga historiska anknytningar. Kändes lite som att läsa "Sofie Värld", fast man där får en ordentlig filosofilektion.. (skriven av Jostein Gaarder, rekommenderas!).

Lite fler böcker har det också blivit, men jag får återkomma till dem...

I tisdags var jag på ett bra möte ang Dorotea-dagen, jag hoppas vi får ihop det! Skulle vara roligt om lite mer kunde hända, med fler aktörer.

Har även fyllt i enkäten om hur det är att bo i Dorotea, vilket jag tycker alla ska göra som har koppling till Dorotea... Man ska inte gnälla om man inte sagt sitt vid tillfälle. Enkäten hittar du HÄR du har till den 31 januari på dig!

 

Ja, det var väl veckan det... Här kommer kommer bilderna från Avaträsk och på väskan jag gjort till min laptop!

 

 

Vilda Matilda! Bild: Tilda Sjölinder

Tellus in action. Bild: Tilda Sjölinder

Busig Tellus.. Bild: Tilda Sjölinder

 

Laptop-väska och liten påse till laddaren. Bild: Privat

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: