Uppfräschad!

2011-01-17 @ 18:27:43

Oj vad skönt att klippa sig! Jag har ångest i stort sett varje gång jag ska klippa mig, då jag tycker det är svårt att få bra, roliga frisyrer. Idag gick det galant! Bettan satte saxen i håret och svisch så var jag av med massa hår och  med två tårtbitar fler.... Känner mig lite som September! Fast minus undercut och plus tårtbitarna. Det gjorde du bra Bettan!

Nu känner jag mig mycket piggare med ny frilla, fast jag fortfarande är fruktansvärt trött. Har idag börjat jobba 50%, får se hur det går i veckan. Försöker att inte gå hem och lägga mig direkt efter jobbet, idag blev det ju frisörbesök, men även en sväng till Remo och Benji, som ska upphöra. Hittade fina glas, en väggdekoration med fack och en alldeles lagom stor necessär! 172 kr för hela kalaset, inte illa alls

 

I veckan har jag ridlektioner att se fram emot, ska bli intressant att se hur det går... och roligt ska det bli i vilket fall som. Annars så blir det väl mest att sova och sova... och sopa bilen i allt snöande. Ojojoj.. och sova- nämnde jag det :D ?

 

Vad ska jag hitta på nu? Sova? Näe, kanske inte riktigt än, men SNART!!

 

 

Bild: Privat

 

 

Kommentarer
    Postat av: Ann-Sofie Brantholm

    I lilla Dorotea tycks alla veta allt om alla... Men inte hade jag en aning om vad det är du får gå igenom. Du väljer ändå en härligt positiv inställning, vilket jag tycker är beundransvärt. Sköt om Dig!

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Bara att kika förbi!!! Så får du din vinst och ajg får se nya frillan :-D KRAM

    Postat av: Maggan

    Tack för det Ann-Sofie, piggar alltid upp med sådana kommentarer! Jag gör bväl så gott jag kan, ingen idé att gräva ner sig, men ibland är det banne mig inte lätt... då vill man bara gräva ner sig under filten och gå i ide på obestämd tid...



    Therese- då kommer jag efter jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: