Bloggvilat

2011-03-13 @ 11:40:27

Har legat lågt på många plan ett tag, varken läst bloggar eller bloggat själv så värst på sistone. Det tar på krafterna att jobba, rehabilitera och försöka kravla sig upp ur alla hål som verkar finnas efter vägen.

Har i a f fått en remiss till neurologen, men ca 3 månaders väntetid.. då har det gått ett halvår sen jag blev sjuk. Ska ringa och prata med dem.

Bilen bestämde sig för att ge upp för ett tag sen- kan bara köra på femmans växel, så nu står den på verkstaden IGEN. Som sagt, det är många hål efter vägen.

 

För att inte bli tokig i allt detta har jag i a f bokat iväg mig på två äventyr i Umeå framöver; den 26 mars är det Club Greyscale med alternativ musik och den 15 april är Jeff Dunham i stan... Ser fram emot detta!

 

I övrigt så jobbar jag 75 %, har fått jobb i Svanabyn heltid, men är ju fortfarande sjukskriven, följer katastrofen i Japan, försöker njuta av solen och kämpar vidare i träsket!!

 

Här kommer två tips på trevliga sidor med inredning:

Hus & Hem; en engelsk sida med nordisk inredning!! Som att gå över ån efter vatten, jag vet, men här hemma hittar man ju mest shabby chic och franskinspirerat.

 

Creations by Lis; lite mer shabby chic, men en hel del fina saker!

 

Dags att gå ut i solen!

 

 

Bild: Privat

 

Kommentarer
    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Härligt att du har nått inbokat att se fram emot, lite synth å trevligt folk är rena medicinen skulle jag tro :-) Å läcker bro du förevigat! Lämnar en drös kramar å hoppas innerligt att du kan snabba på tiden till, 3 mån är ett skämt! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: