Laddar

2011-03-15 @ 10:31:04

Nu laddar jag för fullt inför Club Greyscale och SGA den 26 april.  Har grävt djupt i garderoben efter gamla klubbkläder, de används ju inte så värst flitigt här i Dorro av någon konstig anledning. Kanske borde försöka få casual friday infört på jobbet?

Kläder är framplockade, lackstövlarna upputsade och nu ska det bara packas och bli den 26:e... Ser fram emot att gör något helt annorlunda. Det känns lite som ett antiklimax, efter detta kommer antagligen mycket av dessa kläder att packas ner mer permanent (bortsett från sånt som kan användas vid t ex Halloween) i lådor, då det nog kommer att dröja innan jag kommer på någon alternativkväll eller festival på länge... Nu ska jag ha kul och sen ska jag bli vuxen, eller hur det nu var. Det känns som att detta är en avskedskväll till ett det liv jag tidigare haft, men att jag nu är rätt färdig med det, för tillfället i a f.

 

Andra behov, annan längtan har tagit plats och tills jag vet hur det blir med allt det så får denna kväll på något vis sätta punkt för det gamla. Gästspel kanhända, man ska aldrig säga aldrig, men blir det som jag känner att jag vill, så kommer något sådant att dröja. Den som lever får se. Livet kommer med vändningar man inte kunde ana, det är bara att försöka hänga med och hoppas att livet far lite varligt med en.

Peppad är jag i a f inför denna kväll, hoppas den blir bra!

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: