Livet går vidare..

2011-03-24 @ 19:02:10

.. på något konstigt vis. Trots att när man inte trodde något mer kunde hända, så naturligtvis så rullar eländet på... först min bil trasig, nu har mammas och pappas bil gått sönder. Samma fel, trasig växellåda, fast deras går i  f att köra lite fortfarande. Så nu får jag försöka hinna med bussen imorgon, för som sagt, livet knatar på vare sig man vill det eller inte.

Nu hoppas jag att mitt pepp kommer tillbaka lagom till lördagens begivenheter. Packar för fullt, men vad ska jag ha med mig egentligen?

Gäller att lägga p åen rem så jag inte somnar innan jag får det gjort.

 

Håll tummarna att jag hinner med bussen och får en rolig kväll i Umeå på lördag!

 

 

Trött Lussekatt! Bild: privat

 

Kommentarer
    Postat av: Britt-Marie

    Du kommer att hinna med bussen och du kommer att få en toppentrevlig kväll i Umeå.Kram

    Postat av: Maggan

    Tack B-M, det är det jag satsar på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: