..och livet gick vidare.

2011-03-27 @ 21:00:58

Hemkommen från Umeå så är det bara att inse att livet går, och gick vidare, oavsett.

Trevligt att gå en sväng på stan, äta god mat och ta en öl. That's that. Intressant att titta på folk på Club Greyscale och lyssna på lite musik.  That's that- let's move on. Jag håller nog på att bli gammal, så nu åker club-kläder och dylikt ner i källaren.

 

Nu är jag hemma igen, det känns bra, även om det som sagt var trevligt med lite omväxling i tillvaron. Det jag känner är att jag definitivt kommit fram till rätt beslut om vilken inriktning jag vill ha på livet, redan innan detta. Nu är det bekräftat, sen om det blir som önskat, det är ju en annan sak, men skönt att känna sig så säker.

Life will roll on, nu är det bara fråga om att få det att rulla åt rätt håll. Men nu finns det lite energi att ta tag i saker igen. Bara att ha tålamod och DET har jag gott om.

 

 

Bild: Privat

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: