Att komma tillbaka...

2011-09-20 @ 21:30:00

..är inte så lätt som det kanske verkar... men jag hasar på lite till och hoppas på devisen "inget ont som inte har nåt gott med sig".

Hösten har ju till stor del regnat bort, men lite lingon och svamp har det blivit. I år har inte varit något vanligt svampår, taggsvamp kom före både fårticka och Karl-Johan och i stort sett all svamp kom nästan samtidigt, inkl trattkantarellerna.  I helgen som var blev det lite trattisar, som nu vuxit på sig till plockstorlek, en omgång till ska jag nog hinna med innan snön.
I övrigt så hamstrar jag kottar, nypon, rönnbär och vackra grenar, man vet aldrig när inspirationen återkommer. Japanska lykta har jag plockat lite hos mamma, som ska få pryda min dörr.


Inspirationen jobbar jag på att den ska vakna till, har mycket roligt på gång, bl a en konstutställning tillsammans med en god vän i Irland, det ska bli fantastiskt roligt! Nu är det bara att börja producera mera. Nu hoppas jag att det är vändpunkten som kommit, det är mycket som kommer att hända framöver och det är ju bara att kasta sig över det hela...



Bild: Privat



Kommentarer
    Postat av: annelie

    Hej! Fin blogg du har. Kul att du hittade till min:) Vi fibrosar får stötta varandra och ibland behöver man läsa om hur andra har det och hur dom klarar vardagen. Kram på dig

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Hörrö nu SAKNAR jag ju dig!!! Hojta till om/när du vill ta en fika, lunch eller bara umgås :-D

    Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

    Än en gång TACK för både titt å kuddfodral <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: