Många Julklappar blir det...

2007-12-30 @ 18:12:27

Nu har resten av familjen anlänt till stugan och då blev det ytterligare en "julafton" med paketutdelning och Paella (trevligt och gott alternativ till all julmat- I löööve blekkespruter!).
I år fick jag väldans många paket.. 6 st innehållandes allt från mat till belysning, se bilder.
image86
image87
image88
image89
image90
image91

Bild 1-4 Ikea
Bild 5-6 Renée Voltaire


Ikväll äts det krabba och hare, men jag är inte med, ska snart ut till stallet och natta hästarna, men jag har fått en krabba med mig hem *tack syster*.


Imorgon är det en ny arbetsdag, jobbar till kl 14. Sen åker jag ut till stugan för oxfilé och en massa fyrverkerier. Nyårsdagen är det dags för stalljour igen, den 2 januari är det inventering, så det kan bli en lång dag och sen rullar det väl på som vanligt igen, med avbrott för någon enstaka helgdag.
Ikväll blir en tidig kväll, sov jättedåligt och skulle upp för stalljouren jag hade idag.


Ta det nu lugnt i nyår, tänk på alla djur när ni smäller smällare (föredrar "UFO-ballonger" om något ska pp i luften), att det är kallt att ligga i snön i fyllan och att det kommer en morgondag trots allt!

image92

Bild: http://www.svenskidrott.se/organisation.asp?OrgElementId=2186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: