Min Hemliga Last

2007-12-18 @ 22:01:58

image79


Japp.. flipperspel... Det är ju så himla kul, men ack så svårt att hitta några att spela på. Jag är inte speciellt bra, men jag tycker det är kul och det är det som räknas. Så när jag fyller jämt nästa gång så vet ni vad jag vill ha!


Alternerar fortfarande mellan föräldrarnas hus och min lägenhet, hoppas byta till julgardiner här hemma INNAN julafton. Gröna, köpta på Lagerhaus, ser ut som råsiden. Kommer att se väldigt snajdigt ut! Fungerar även efter jul.
Har pysslat lite med julkort och däremellan sovit så mycket jag kan. Så mycket mer hinner jag inte.
Så.. av jultomten önskar jag mig antingen en resa med hotell till någon trevligt stad, eller, spa-helg, eller, ännu hellre, en resa någonstans varmt. Drömma kan man ju alltid... och hoppas att man varit tillräckligt snäll så tomten kommer.

JUST NU:

  1. Ugly Betty (när jag råkar vara hemma så jag kan se det)
  2. Fairytale of New York (Pouges etc)
  3. Irländska julkort
  4. Heathers Valnöts och Dadelkaka
  5. Julklappar (slår in mängder dagarna igenom på jobbet- jättekul!)
  6. Snö
  7. Uteritt
  8. Sovmorgon (och att jag verkligen sover länge och inte vaknar 7.30)
  9. Nitzer och Lussekatten
  10. Grisfötter, torkad lammstek, stekt hare, njure och gravad lax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: