Tuna in tomatosauce

2007-02-23 @ 16:12:28

Dagens middag är något som kom till av en slump när vi bodde i Irland... Vi höll på att flytta till ett nytt hus och hade inte så mycket ätbart i skåpen då hälften av grejorna var kvar i andra huset. Dolmioa pastasås och en burk tonfisk i vatten grävde vi fram och ser man på, det blev så gott så vi har ätiti det flera gånger sen dess.
So, here's to all of You  back in Ireland!
Sláinte!

Tonfisk i tomatsås

1 burk Dolmio pastasås eller egen hemmagjord sås (recept kommer en annan gång)
1 burk tonfisk i vatten (delfin-vänlig)

Värm såsen, häll i tonfisken, låt allt bli varmt.
Servera med pasta eller ris, sallad med fetaost, riven parmesanost, oliver (kan läggas i såsen), vitlöksbröd och ett glas gott vin (förslagsvis ett riesling)

ENJOY!



166236-23
Bild: Wikipedia

Kommentarer
    Postat av: Alexandra

    Vad tråkigt! jag hade samma problem första gången jag skulle spela det med men jag laddade hem spelet istället och fick med något program så nu funkar det och jag har alla andra spel från Lucas art med ^^
    Du måste verkligen få det spelet att funka annars går du miste om något!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: