Slut för i år

2007-07-17 @ 11:25:39

Ja, då var Åsele Marknad över för denna gång. Trots att jag fick byta plats på måndagen så var hela marknaden en katastrof. Ingen dag var vidare bra, men lördag var "bäst" och söndagen klart sämst. Jag får se om jag har råd att komma tillbaka nästa år.
Nu ser jag fram emot Fäviken Game Fair, som alltid brukar vara trevligt, om man bortser från fjortisfylllan som var den stora trenden kvällstid förra året, samt Nolia. Så nu är det till att kolla över alla grejor, fylla på, laga och packa om inför nästa sväng.



Jobbar halva torsdag, samt fredag och lördag den här veckan. Torsdag ska jag på AF för möte.... men det är ju mest rutin. Behöver pusta ut lite efter marknaden också, även om jag hade lite att göra så sliter det på en att lasta i och ur grejor etc. Men det är tokroligt att vara ute på marknader och mässor! Skulle gärna vara ute mer. Fick ett nummer til en som söker folk som kan åka runt och sälja "foppisar", vi får se om jag ringer honom....



Har kollat in små Easy Campers, Combi Campers och Markadstält... men det är ju dyra grejor så det är bara att hoppas att partytältet håller ett år till och att det inte regnar när jag måste tälta.



Dags att kolla i nyaste Amelia samt La Redoute, som just trillade in i brevinkastet!

Chill Out!


image67
Bilden hittade jag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: