Katthår!!!!

2007-03-12 @ 11:52:31

Överallt är det katthår hos oss nu... Det är nog illa resten av året, men nu märks det att våren närmar sig. Nitzer är ånghårig och ljusgrå.... våra kläder är svarta. Dum kombination. Ännu dummare är vår soffa, den är mörklila... sammet. Fast ser mest ljusgråluddig ut med allt katthår, så nu har jag beställt ny klädsel från Bemz

image32

Någon som har tips på hur man:
1. Får bort katthår från fleece etc
2. Får katterna att fälla mindre (överväger starkt rakning av kissemissarna, men det skulle de nog inte uppskatta)



Glömde ju berätta att jag träffat moderedaktören på Elle! Visade sig vara tillsammans med en av mina "kusiner", där ser man. Inte för att jag har stenkoll på sånt, men lite kul var det ju i a f,  jag som är så icke-trendig som man kan bli.



Har jagat Fk idag, men handläggaren är sjuk och telefonväxeln överbelastad. Vore kul att veta om det är tänkt att jag ska arbetsträna eller inte. På fredag hoppas jag få närmare besked om min sjuskrivning, för då ska jag träffa doktorn, och dagen innan sjukgymnast och arbetsterapeut samt en elev sok intervjua och filma det hela. Helgen spenderas i Umeå då det ju är där jag ska träffa doktorn etc.




Oj, bäst att göra sig klar, ska ju upp på jobbet och lunch med sambon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: