Drastiska saker!

2007-09-07 @ 21:39:42

Ja, det går ju långt mellan bloggandet, men tiden räcker inte till... En rätt stor grej är att jag, efter 8 år med BLÅTT HÅR, har bytt till SVART! Det känns lite konstigt, men det ska bli skönt att inte måsta bleka och färga hela tiden, leva med blåfärgade örngott, handdukar, kläder.....
Ja, det var väl största nyheten... Jo, sen är det klart att jag ska vara 6 månader i butiken jag jobbat extra i, jättekul!!!.... och sen så finns jag på facebook också numera.
Dags för tvättstugan, sen isäng. Ska gå på höstmarknad imorgon och rida på eftermiddagen.

Kommentarer
    Postat av: Eva Jönsson

    Vadan detta. Inga kommentarer i din gästbok. Här får du en ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: