Ledig dag= grå dag

2008-06-01 @ 12:18:03

Det här inlägget har jag skrivitom 4 ggånger, då den jäkla bloggen inte vill funka som den ska utan tar bort allt när man vill förhandsvisa eller publicera...  Så drygt... drygare än Yes Ultra


Jaha, så var man ledig en (1) dag och natürlich så måste solen springa och gömma sig.
Tillbringade i o f s en trevlig eftermiddag i solen igår, men JAG VILL HA MER. Det är förvisso vamt, över +20, men det är mulet och blåser, ser ut som det ska börja regna vilken minut som helst- ett ögonblick, ska bara byta kanal, pallar inte Talang 2000- men kläderna jag tvättade igår har i all fall torkat!
Såg att det skulle kunna bli åska- jag älskar åska och oväder, men hoppas jag hinner putsa mammas fönster och plocka lite murklor innan det mullrar in över oss.

image161

Bild: HÄR


Nästa helg har jag förhoppningsvis sällskap! Då kommer äntligen katterna och L.
Katterna kommer att bli förvånade över att det inte är någon snö kvar och man kan kliva ner från balkongtrappen och gå var man vill utan en massa snö ivägen.
I veckan som var hälsade katterna på farbror doktorn. Lussekatten fick rena, fina tänder och en mindre ond mun samt vaccinering. Nitzer blev äntligen steriliserad, men även chippad och vaccinerad. Ska bli intressant att se om Nitzers "personlighet" förändra efter detta.

Oj vad tiden går fort, bäst att åka och putsa fönster.

image162

Kattlåda????? NItzer Älskar sina lådor!!!
Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: