Sol på burk

2008-06-08 @ 12:01:04

Tänk om man kunde konservera solen. Mulet nu på morgonen, men har klarnat upp lite. Blåser. Jag är ledig. Make sense? Var tog värmen vägen??????????? Varför är det bara vamt när man jobbar och inte när man är ledig?
L övningskörde till Strömsund igår, gick alldeles utmärkt. En sväng på Dollar, inte för att de egentligen har så värst speciella saker, men penslar, tältpinnar och duschdraperiringar är mer eller mindre en förbrukningsvara när jag ansiktsmålar, så det gäller att ligga på ett lager. MIdsommardagen ska jag ansiktsmåla på Umeå Energicentrum, blir till att kolla över allt innan dess.
Fyndade en Alexander McCall-bok för 10 spänn och en Stieg Larsson-ljudbok för 98 på Simonssons, inte illa. Sen hittade vi 1408 för 40 kr på Dollar, bra kurs!
Dagen avslutades med grillning och en sväng till campingen för rundtur, fika och lite dricka. Nachotallrik- mums. Gin och grapetonic-yummy.

Mest annoying just nu: Likheten i musiken mellan Telenor och Postens reklam... Och hur värdelös översättningen funkar på tv... kaffein vad är det för spännande? Eller, we haven't seen him in 48 hours, kan lätt bli vi har inte sett till honom på 48 veckor.




Privat bild

Kommentarer
    Postat av: LîllNéa

    hej hej! här blir det tyvärr regn idag som det ser ut på himlen iaf.. =(

    hoppas ni får sol i dorotea iaf! =)

    jag och Ida har funderingar på att sticka på storjöyran.. =) men längre up i sverige åker vi nog inte.. kommer troligen hem i oktober nån gång...

    saknar Nikiel så det värker... ge han en bamsekram från mig =)

    allt bra annars? hälsa folk jag känner =)

    kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: