Halloweentänk

2008-09-05 @ 21:24:52

Ja, så var det det där med halloween och tema på festen. Just nu vet jag inte ens om det blir någon fest- ia f inte som det var tänkt eftersom det ännu är osäkert om det blir något på hotellet.

Jag har i vilket fall som helst kollat in lite kläder och funderat på vad som skulle vara kul att klä ut sig till:

  • Evil Clown av något slag
  • Midnight priestess
  • Vamptessa
  • Pirate Queen
  • Edward Scissorhands
  • Twister
  • Elsa the ghost maid
  • Fallen Angel
  • Cape samt måla sig som döskalle/liemannen
  • Sherlock Holmes
  • Vampire Lady
  • Harley Quinn

Sen finns det massor med snygga vingar, men de kan inte skickas med postorder. Fjäril eller ängla/djävulsvingar.

Kan tänka mig Fallen Angel (svart ängel) tillsammans med en vit- vad säger du Eva? Gå som par... Tänk om du varit ledig, då hade vi dragit till Villis och partat!


Yes box

Alright

Kommentarer
    Postat av: Eva Jönsson

    Ja jag hade en liste som såg ut enligt nedan =)

    Cave woman

    Batgirl

    Bride of darkness

    Medusa

    Countess of dark

    Sassy victorian vampiress

    Gothic angel

    Spider queen

    Athena/cleopatra/egytian queen

    Scarlett vampira

    Slayer faith

    RIPunzel

    Fast jag kan faktiskt tänka mig det mesta. Är bara så besviken, hade verkligen tänkt mig Dorotea, vill inte behöva tänka på nått annat ställe.

    Men vi får träffas snart. Går att käpa vingar på Dollars fast bara vita, går kanske måla !?

    Postat av: Mims

    Det finns Vingar man kan köpa på postorder, bl a fallen angel. Det är lite större vingar som det inte går att skicka.

    Vi får hoppas på det bästa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: