Uppiffningsvarning

2009-01-04 @ 15:45:17

Jädrar vad jag har legat i idag! Flera inlägg på samma dag, jag kanske skulle kunna tjäna en hacka i a f?
Bloggordsallergi:
Vippig (om kjolar främst)
Uppiffning
Klicka hem
Bloppis
Jag är inte alls ytlig

Fyll gärna på!


Så, till rubriken.... Har irrat runt lite på jakt efter trevlig, skön fåtölja attsitta och läsa i framför brasan jag inte har. Jag har alltid velat ha ett bibliotek.. om jag slänger ut datorn skulle jag ju kunna göra om rummet till det, men tror inte riktigt på den idén, den inbegriper även clubfåtölj och soffa, i oxblodsfärgat läder= har inte riktigt den budgeten.
Nu har jag börjat så smått på ett hörn i vardagsrummet och letar därför efter en schysst fåtölj.. och en smal byrå till hallen.
I irrandet hittade jag lite annat smått och gott, som detta:
   

Allt från klingel.se utom sista bilden, från ellos. Kan inte bestämma mig om klockan är rolig eller gräslig.. Klingel är ett tyskt företag som har rätt skumma kläder, typ lederhosen för julafton, men man kan hitta guldkorn, även om det mesta är för dyrt för mig, även på rea.

Kommentarer
    Postat av: Anna

    bloggallergi meningar:

    jag baaarra måste ha den.

    Inte för att jag vet så mycket men...

    Fatta, lilla jag har fått en....

    Oj, nu var det längesen jag skrev men...

    Tiden går så fort...



    ord:

    nice

    sees

    btw

    snacka snygg

    Postat av: Therese

    Tack för tipset! En snapslåda har jag redan införskaffat, men miljögården har alltid mycket fint - tror jag rensat er butik på det mesta ifjol den här tiden då jag gjorde om i min matkällare... Men ska hålla ögonen öppna :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: