Bloggtorkan över...

2009-07-08 @ 21:53:41

Jag har under hela värmeböljan sagt att lagom till måndagen 6/7 kommer det att börja regna- gissa om jag fick rätt. Man kan ju bara hoppas på lite bättre väder framöver, men med min vanliga otur så kommer det hålla i sig. Lagom till blötan (som iofs behövs) har även bloggtorkan surnat till. Har haft mighty dataproblem, men nu hoppas jag det har gått över- för denna gången.
Telefonen jag köpt fungerar utmärkt, jag har ridit rätt mycket hittills i sommar, Anna kommer snart hem och det är öltält till helgen! Rätt mycket som är bra ändå med andra ord. Det är bara att kämpa på. Till veckan kommer jag att sitta och ansiktsmåla under Dorotea Marknad. Hoppas de kommer lite barn och vill bli målad.
Var förresten på ponnytrav igår- jätteroligt att se alla duktiga ungdomar och ponnyer som kämpade på trots dåligt väder och liten publik. De förtjänar mer uppmärksamhet! Roligt i alla fall att Loket var där och pratade.

Jag har faktiskt jobbat idag, med det väer som är nu så spelar det ju ingen större roll om man jobbar! Fredag är det ytterligare ett pass.
Nu är jag trött, så trött, ska upp och rida med syrran och hennes dotter imorgon.


Natti Natti



Bild: PRIVAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: