...eller inte

2009-03-14 @ 16:35:18

Just på väg genom dörren ringer K, ridningen är så försenad, så det blir den tid som först sagts.... Yeah,yeah, sånt som händer, då är det ju chill... Åkte och hämtade bilen och for på jobbet med den, där tog jag en fika och vi surrade en massa.
Känner mig jättepeppad mellan ridlketionerna, men väl på plats så tappar jag som farten. Kände jättebra när vi hade flera Ida-ridningar och sen Lena här, så blev det så intensivt så man hann inte tappa känslan. Nu analyserar jag efter ridlketionen, tänker på hur jag ska göra nästa gång etc.... men eftersom det är om en vecka hinner det komma av sig, skulle behöva rida oftare men har inte råd att ta extra lektioner eller betala för att åka ut och rida själv. Det får helt enkelt bli 1 gång i veckan och sen spara tillvarje gång vi har en instruktör här. Och jag som känner mig så peppad i ridningen just nu. Kan t o m känna att egen häst och att tävla vore kul... men det får bli när jag blivit miljonär!!

Ja, då var det snart dags att åka iväg igen!!!

Slán!!



Narpan

Kommentarer
    Postat av: Sofie

    Hej Maggan!

    Tänkte bara säga - än en gång - tusen tack för hjälpen med sminknigen till Lejonkungenmusikalen!



    Jag och den andra tjejen sminkade för första gången allihopa i klassen igår, och det gick jättebra! :) Det som du visade oss gav verkligen resultat, och det är skitkul, så tack så jättemycket! :)



    Hoppas att du kan komma förbi och kolla på torsdagkväll!



    /Sofie, sminktjejen på musikalen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: