Nya tag

2009-03-07 @ 09:20:19

Snart är det dags att gå på jobbet, ska titta i lite kataloger på jobbet då det ju börjar vara dags med lite vårnyheter. Det är så otroligt roligt att sitta och titta i alla lamp- och presentkataloger som dimper ner. Det verkar fortfrande vara mycket vitt och svart- otroligt hur länge det hängt med. Däremot då försvann svulstiga, barockinspirerade lampfötter i stort sett efter en knapp säsong- jag tros i o f s på minimalistiskt, så det gör ingenting. Återkommer med lite ordsmakning förresten, har smakat mig igenom vårens trender!

Direkt efter jobbet bär det iväg till stallet, vi har Ida Hellström  här igen, så det ska bli lite drillning under eftermiddagen. Är jättenöjd med henne och det känns verkligen som att det kompletterar varandra så bra att rida för Ida OCH Lena. Med Ida får man redskapen som man sen kan omsätta i Lena-ridningens övningar.
Känner mig rätt peppad, även om jag inte känt mig riktigt kry några dagar- magen krånglar och det känns som jag fått ett boxslag i magen. Kunde inte ens rida hela lektionen i torsdags. Mycket cola under dagen kanske håller det i schack!!


Oj, bäst att åka iväg!!

Tjingeling!

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Hallå där... förmodligen kommer jag hem till påsk så då hoppas jag att du inte bara sitter och läser lamp kataloger.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: